Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

Szellemépítkezések sebességkorlátozással a 4-esen

2013.02.11

1, Mi a probléma?

A 4-es úton jöttem Pestre február 8-án. Debrecen és Szolnok között szinte végigkáromkodtam az utat - sajnos még a lenti videóba is becsúszott egy qrvaélet -, annyi 40-es és 60-as táblát találtam, amiket útépítésre hivatkozva raktak ki. Munkát ellenben - péntek délelőtt volt - nem láttam sehol.

2, Hol van a gond?

A három rögzített helyszín: 4-es főút, 173-174-es km-szelvény, Budapest felé a Karcag előtti szakasz, majd pár kilométerrel arébb egy épülő felüljáró - sajnos ehhez nem tudok pontosabb koordinátát rendelni.

3, Mi a javaslat a megoldásra?

Az építkezések kivitelezőinek rákényszerítése, hogy élő korlátozást csak akkor tartsanak fenn a munkaterületen, ha tényleg idokolja azt valamilyen valóságos, gyakorlati ok is.

4, Fotó/Videó

5, Bejelentő

ÉKKE

6, lépések

2013. február 11.: jeleztük a problémát a Magyar Közútnak

Február 15: válasz:

A 100-as vasútvonal Szajol-Püspökladány közötti szakaszának rekonstrukciója kapcsán a 4-es főúton Karcag térségében két közúti csomópont átépítése (a 4-es főút – 34103 jelű bekötőút és a 4-es főút – 3401 jelű összekötő út csomópontjában körforgalmú csomópont) zajlik. A csomópontok közvetlen környezete jelenleg is munkaterület (rendszeres munkavégzés történik), ezért a 4-es főúton ideiglenes forgalomkorlátozás került bevezetésre. A munkálatok befejezéséig a munkahelyi elkorlátozás és sebességkorlátozás érvényben tartása indokolt. Az építési munkák várható befejezése 2013 második fele.

 

A választ nem fogadtuk el, állsáfoglalást kértünk az NKH-tól,

 

Február 28-án újra sürgettük a választ az NKH-nál.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Meg mindig lázas tempóban zajló munkálatok

(K. Gabor, 2013.08.23 09:38)

2013. augusztusban ugyanez a helyzet. Mind a Romániába vezető irányba, mind visszafelé sok a felesleges 60-as tábla. Mindeközben a munkavégzés legkisebb jelét sem tapasztaltam.

2 dologra tudok tippelni:
- a rendőrök akarják traffipax-szal bepótolni az idei hiányzó büntetéseket
- valóban volt valami építkezés és lehet, hogy a végén (2013 második fele) lesz még 2 kapavágás az úton, csak közben költségkímélés címén nem szedik le a táblákat és rakják vissza még egyszer

Egyik indoklás sem elfogadható.